Tuesday, May 30, 2006

I går bokade jag resa till spanien! Åker den 11/8 och kommer hem 26/8. 15 dagar, jag kommer njuta fullt ut. Förra året var vi borta i 10 dagar kändes verkligen för kort. Men i år blir det en lång härlig semester! Innan dess ska vi hinna till Piteå, förstår dock inte hur men det får bli ett senare problem...
David ska få resan av mig när han fyller år=) Visst gav jag honom samma sak förra året men varför bryta ett vinnande koncept? Han har gett mig en mobil två år i rad då får han en resa=)

Egentligen skulle vi åkt till grekland i sommar, längtar verkligen dit men resorna är så dyra i år, så det får bli nästa när man varit mer ekonomisk o sparat lite=)

Jag längar verkligen, ska bli underbart att komma bort! 73 dagar kvar!

1 comment:

Anonymous said...

Ja, eller hur? Vad trist med midsommar... nu tar jag fan saken i egna händer och har fest hemma hos mig! Ni är hjärligt välkomna (inte dogsen) =o) Puss