Tuesday, August 31, 2010

Parent and gum

Har suttit i en testmiljö hela dagen, vi ska implementera ett nytt system till sap, vi har skjutit upp det sen juni för det är en massa buggar, även i dag kvarstod dem och vi skulle gått live tors. Kommer inte bli så. Känner mig helt färdig i huvudet.
Hoppade träningen i dag, känner att jag har nått i kroppen, så var lika bra. I kväll känns det bättre så kanske blir träning med Ola som planerat i morgonkväll.

I kväll har jag gjort som min kloka vän Lina sagt åt mig, bara varit hemma. En kväll helt ensam hemma. Direkt efter jobbet och det har känts kalas.
Har försökt jobba lite men kom ej åt rätt server så har suttit i tele med vårt itsupport i Lissabon utan framgång=( Fick lite annat gjort så det var bra.

Här är min vänskapsvägg som blivit så fin:



När jag var i Pite hade pappa satt upp denna fina hylla åt mig=)
Den är från Ellos, tycker den är jättefin, lite annorlunda.



Nu ska jag måla naglarna sen ska jag försöka sova, kan bli svårt, är "so you think you can dance;-)"

4 comments:

Anonymous said...

Vad fint du har fått det! :)

Puss
Anna

Cin said...

Åh den hyllan gillade jag!
kram

MsEmsan said...

Tack gumman, du är ju granne, droppa förbi nån dag=) dine and wine!puss

MsEmsan said...

Tack Cin, kolla ellos, 299 tror jag det var,finns i vitt o svart!

kramar