Sunday, August 29, 2010

Bye bye filling

Hemma igen, verkligen skönt! Har hämtat djuren och varit på ikea och köpt strykbräda och ramar=)

D har varit här och hämtat djuren, han hjälpte mig att få tv:n på plats och bära ner mitt felköp till förrådet, bra med lite manshjälp ha ha

Har spikat upp korten också, känner mig väldigt nöjd med min vänskapsvägg!

Håller på att tvätta, när jag skulle hänga tvätten första gången var det kläder kvar i både torkskåpet och tummlarna- kalsonger! Usch så äckligt att behöva ta ut andras underkläder. Jag vek dem inte, där går min gräns.
Nu när jag var nere var det i alla fall borta=)

Börjar likna nått här hemma nu, känns roligt, sen finns det alltid fin juseteringar man vill göra, men nu är det ett hem . Mitt hem.

I morgon är det jobb igen, sen ska jag o Lotta hälsa på Tessan o Alfred, ska bli jättemysigt!=)

No comments: