Sunday, August 29, 2010

Back to

Nu ligger jag här i Karlstad och drar mig, min sista dag på semestern.
Semestern har varit bra, välbehövlig. Synd med vädret, men skönt
att få komma från jobbet en stund.
Var hemma i fredags, tränande, Erika o jag tog emma o Ida till
hundcafet, sen lämnade jag djuren hos Rebecka o Henric, på kvällen
mötte jag rebbs på vapiano för lite middag.

I går blev en lyckad dag. Alla på Gretas sida kom o alla på Rolfs.
Greta var jätteglad. Marita o mikkels mamma Judith hade ordnat det så
bra med god mat och fina sånger. Stefan spelade gitarr, så blev en
riktig allsångskväll;-)

Var roligt att se Marita o mikkels nya hus, superfint, Marita har
alltid haft ett bra öga för inredning.

Nu ska jag hoppa in i duschen, Erika verkar klar.

Bilden var en till vi tog uppe i pite, då o nu hi hi hi

No comments: