Friday, May 18, 2007

Tomt...


I dag var det verkligen tomt på essingeleden, knappt en bil ute. De flesta har ledigt i dag, dock inte jag. Ensam på avdelningen, håller ställningarna. Har varit endel att göra på fm, em kommer nog bli lugnare. I går var det super skönt att vara ledig, kunde dock inte göra nått för Pumba var så dålig att vi inte vågade lämna honom själv. I dag e David med dem så han e ledig. Dock hann jag plugga lite även om det gick trögt har fastnat lite=(


Helgen kommer bli lugn, grabbarna är ju inte friska ännu. I morgon ska vi till Erika på lunch, min kusin Marita från Norge kommer. Blir super kul att träffa henne, var nog två år sen om inte tre. Sen har vi inget planerat. Ovanligt men skönt. Man måste ha sånna helger ibland oxå.


Kolla min orkidee jag fick avErika, nice=) Ska försöka hålla den lika fin också.

No comments: