Tuesday, May 22, 2007

I dag får jag den!!!


David e o hämtar min telefon just i detta ögonblick, underbart!
Har varit på kurs i 2 dagar nu, var en adokat som var mycket kunnig dock väldigt tråkig som höll i den. PÅ em i dag kom en annan som var super rolig samt kunnig. Nu har jag bara en kurs och två tentor kvar sen är jag färdig. Diplomerad kredithandläggare! Kommer känns skönt det. De senaste månaderna har varit kämpiga, men nu när man börjar se ett slut på tunneln känns det super skönt!
I morgon har jag två tentor som jag gjorde klart i helgen som jag ska skicka in.
Nu ska jag läsa veckans nu som kommer till David jobb, bara killar där så jag får den. Förr fick jag Elle men den har vd:n börjat ta hem till sin fru=(
David kommer få ett större ansvar på sitt jobb med de viktigaste kunderna=) Han är så duktig min babe=)

No comments: