Wednesday, May 30, 2007

Nu så=)

Nu är hela min utbildning klar, har endast två tentamen att göra sen är det klart. Både fått tillbaka två stycken i morgon när jag kommer till jobbet.
Denna tid har varit extremt lärorikt och intressant. Samtidigt slitig, så på ett sätt kan jag andas ut att den är över. Jag har lärt mig extremt mycket jag kommer ha nytta i nu och i framtiden. Verkligen ett intressant område att jobba inom. Har även mött en massa trevliga människor.
Att bro på det, ska nog messa Mia, har varit för mycket så jag har skjutit på det.

I dag kommer David hem från skåne, men det blir nog väldigt sent. Tyckte han skulle sova en natt till där för att slippa köra så sent men han ville inte det.

På tisdag ska jag till Elin o fixa håret=) Ska bli jättekul att prova gå till henne!

Nej nu ska jag se lite tv!

1 comment:

Anonymous said...

"Att bro" på det...? Que? Puss