Monday, July 26, 2010

RUGG!

I dag känner jag mig frusen, trött o alltmänt ruggig. Vill bara hem o bädda ner mig, saknar motivation i dag.
Känns som det börjar bli dags för semester, det är dock hela fyra veckor kvar!
Men tiden går fort, sommaren går fort, förstå att det redan är aug på söndag?=(

Denna sommaren har varit extremt annorlunda för mig, jag har utvecklats o förändrats.
Hela mitt liv har blivit annorlunda. Jag är glad för det i dag, men det har varit tufft, det har varit en fight att klara av att fortsätta med allt, jobbet o bara att orka dagen.
Nu känner jag igen att jag kan ha roligt, det var en känsla jag saknat en längre tid. Det känns skönt!
Kanske kommer det komma downs igen, men då vet jag att det även kommer komma ups så man orkar ta sig igenom downs dagarna!

Det är så märkligt, så underligt med livet. Inget kan man veta säkert. Du har bara dig själv till 100%, allt annat omkring dig kan förändras.
När man är trygg i sig själv och älskar sig själv klarar man allt. Ensam är stark.
Sen är det fantastiskt att ha andra människor i sitt liv att dela det med=)

2 comments:

Kelda said...

mycket sant. Samma här, har aldrig känt mig själv så bra som jag gör nu, och det är jäkligt viktigt! Bra ord! :)

MsEmsan said...

Skönt att höra att du oxå kommit dit=)
kramar