Thursday, July 15, 2010

Aj!

Förstår inte vad som händer i mina ben, jag vaknar med sendrag i vaderna varje natt. Känns precis som när man var yngre och växte så det knakade.
I natt var jag tom tvungen att resa mig upp för det gjorde så ont!
Undra om det kan vara mina hemska trappor upp hit? Skumt är det i alla fall!

Sen jag flyttade hit har jag glömt ett av mina större intressen, tv:n! Jag ser inte ens nyhetsmorgon längre. Jätteskumt!Vet inte varför, kanske för att jag inte känner att jag kommit mig till ro än?

Hade en jättetrevlig kväll med Matilda i går, vi måste verkligen ses oftare!

Vi började även spika upp några av bilderna från min vänner-vägg! Jag ska göra om några bilder till svartvita i dag och beställa även dem, sen måste jag köpa fler ramar. Kommer bli snyggt!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, jobbar näst sista dagen med Arja, sen blir jag själv i två veckor=(

Ciao!

2 comments:

Cin said...

Men semester då? Är det inte dags snart? kram

MsEmsan said...

Nej har bara en vecka, 34 så nedräkningen har inte ens börjat=(

kramar