Monday, July 05, 2010

Rough

I går var Camilla o jag o badade, var riktigt härligt i solen=)

När jag kom hem i går fylldes jag av en tomhet, en vecka har gått sen jag flyttade så man börjar väl inse sanningen nu.
Kände en enorm saknad efter vasastan, efter mitt gamla liv...
Känns inte som en verklighet att bo där jag gör, känns som jag är på semester ett tag.
Just nu känner jag verkligen att jag tappat lusten till allt. Men det är väl så, upp o ner.
Jag skulle vilja ta en pause från mitt liv just nu och vakna då det känns annorlunda...

3 comments:

Lilla Milla said...

Men vännen, du får ringa eller komma över när du vill! Tänker på dig...

Anonymous said...

Du är alltid välkommen till oss om du känner dig ensam vännen! Eller ring så kommer jag springandes!
Puss

Anna

MsEmsan said...

Tack tjejer, värmer att man har så fina vänner=)puss