Sunday, July 11, 2010

Hade en härlig dag med tjejerna i går, solade hos Elle men bada fick vi inte, något barn hade bajsat i poolen=( Vi åkte iväg till Mälarhöjden där Elle o Emma tog sig ett dopp!
Sen blev det grill o utgång, vi hamnade på patricia, det var trevligt. Jag hade valt helt fel skor, de var snygga men killer. Aldrig mer när man ska dansa, de passar om man ska sitta o ta nån drink.

Har varit vaken drygt en timme nu, så det blev inte mycket sömn. Det var varmt här inne.
Första söndagen jag vaknar upp här själv. Ångesten känns stark. Har alltid haft söndagsångest, men då har man haft någon vid sin sida som gjort den mildare.
Nu har jag både ångest o känner saknad.
Jag trodde det skulle bli lättare när man flyttat, men det blev snarare tvärtom, nu är allt så definitivt, tänker på mitt gamla liv hela tiden, saknar det. Saknar vasastan sjukt mkt, älskar vasastans lugn.
Har inte orkat ta tag i något i lägenheten den senaste veckan, inte haft ork eller lust.

Jag vill bara att det ska kännas bättre...

1 comment:

CIN said...

Jag förstår att det känns jobbigt, och man skall alltid kunna blicka tillbaka... men för det inte ha ångest, utan snarare tänka på att det var bra så länge det varade.
En period i ditt liv som lett dig vidare till nästa.

Hur hårt det än må låta, så kommer du faktiskt vakna upp och njuta en dag. Men inte förrän du själv tillåter dig att göra det.
Du är en tuff tjej, och inte beroende av andra för att må bra och känna dig stark och den enda som kan ta dig dit är du själv.

Vägen dit är lång, och tuff. Men inte längre eller tuffare än du själv gör den...

Massa kramar till en supergo tjej!!
KRAM!!!