Sunday, June 13, 2010

Sleapy

Jag borde lägga mig, men mina tankar håller mig uppe. När jag kommer hem såhär, det är ofta då alla tankar sätter i gång, de går inte att vifta bort.
Allt är som vanligt, men allting är annorlunda. Inget kommer någonsin bli detsamma, kommer kanske bli bättre, men aldrig detsamma.

Om två veckor flyttar jag. Det blir en start på mitt nya liv. Jag hoppas allt känns lite lättare då, att jag kan börja fokusera på mig. En klok vän sa till mig, jag ska fokusera på mig själv, hur jag ska må bra, inte låta någon annans handlande vara det som gör mig glad/arg/ledsen.Inte låta det ligga i någon annans händer.
Jag ska bli stark i mig själv och självständig, ett nytt steg i mitt liv efter man är van att dela allt med någon. Jag älskar att ha någon att dela livet med, det får komma längre fram, nu ska allt smältas, bearbetas o sen kan jag gå vidare.

Nu ska jag nog gå vidare för i kväll, in till sängen.

Ciao!

No comments: