Wednesday, June 23, 2010

Mess

Nu börjar det verkligen se ut som en enda flyttröra här, har packat det mesta, skafferiet är kvar och lite i köket, sen är det mest mina kläder. Mina klänningar sa pappa att vi kör över på galgarna så de ej blir skrynkliga, de finns endel av dem;-)

Jag undrar hur jag ska få plats med alla mina kläder, det blir spännande att se, får ha lite smarta lösningar, lådor under sängen, kanske får plats med lite i byrån jag ska köpa till hallen. Annars är det bara spegelväggen och den rymde inte allt för mycket, när jag kommer hem till helgen får jag nog göra en rensning till.

Nu har jag packat klart inför midsommar, ska lägga mig så man inte är helt slut i morgon. Jag är ju ledig måndag o tisdag i och med flytten så måste hinna få undan endel innan=)

Ciao!

4 comments:

Cin said...

Du borde kunna göra en film om dina klänningar.. som typ 27 dresses... fast inte brudnäbb... och lite fler ;-)
En extra lägenhet kanske, bara för dem ;-)
Hyra shurgardförråd och ställa klädställningar så du får som en walking closet där ;-)
Skämt åsido.. du kommer på ngt!
kram

Anonymous said...

Hej jag kan ärva lite klänningar om du inte vet vart du ska göra av dem...de kan bo i min garderob ett tag :)
Kram Lotta

MsEmsan said...

Je en walkin closet där vore nått=)
He he he, ja jag ska försöka komma på nått kreativt =) kramar

MsEmsan said...

Absolut Lotta, ska ha det i åtanke=)
kramar