Friday, June 25, 2010

Skagen tårta:-)

5 comments:

Anna said...

Mums!

Kelda said...

Hej emma, var bara tvungen att skriva att jag är i samma situation som du är i och jag hade samma känslor inför midsommar och min födelsedag osv. Håller med om att det är jättejobbigt (en tiny underdrift), och jag hoppas som du att det blir lättare med tiden och hoppas därför att tiden går jäävligt snabbt :P Men det ska nog lösa sig riktigt bra för båda oss ska du se :) Stor kram på dig
Kelda

MsEmsan said...

Hej Kelda, blir glad över ditt inlägg o din omtanke! Vad jobbigt att höra att du går igenom samma sak, tror bara våra liv kan bli bättre på längre sikt, jag håller tummarna för oss båda!
Vi får ses över en drink nån dag o prata lite grann=)

Massa kramar Emma

Kelda said...

Haha såg att du skrev dubbelt :) va sött. Ja visst, det är jag övertygad om. Kommer kanske ta lite (en jävla :P) tid, men sen så, det här kommer bara göra en starkare, och sen är det vår tid :) Det min plan haha. Drink vore jättetrevligt! Kram!

MsEmsan said...

Ja dessvärre kommer det nog ta en bra tid innan man kommer över att livet inte blev som man trott, som man planerat och hoppats, men när man lyckats med det kommer man nog bli bra mycket starkare. Vi ställer oss in på det=) kramar