Saturday, June 05, 2010

Kalas

I går rensade vi o delade upp det som vi haft i källaren, jag har rensat mycket bland mina saker så det är inte mycket, lite som står utan kartong, ska ta hem kartongerna som Sara var snäll att ge mig.

I dag vaknade jag tidigt, vi gick ut med hundarna i Haga innan jag åkte ut till mamma o pappa, jag behövde lite hjälp från pappa med en lönsamhetsrapport, killen som hade tjänsten innan mig har slutat och han har visat mig vid ett tillfälle hur man gör, de får ej bli fel, så tänkte jag tog hjälp av experten. Pappa är toppen, lugn och tålmodig, perfekt att ha en pappa som är ekonom=)
Nu förstår jag hur jag ska göra, ska ta en promenad med hundarna, sen ska jag ge mig på mars & april.

I kväll ska vi dela upp kökssakerna, sen är David färdigpackad, flyttlasset går i morgon, känns rätt overkligt, men det lär sjunka in i veckan.

Ska o hämta ett superfint soffbord jag köpt, newport, i love it=)

Ciao!

No comments: