Thursday, June 03, 2010

Mer bubbel åt folket

Vi hade en super trevlig kväll hos Carolina i går, hon grillade, imponerande!
Sen satt vi o pratade en massa, kvällen sprang i vanlig ordning i väg!

I kväll är jag medbjuden på champange provning med Camilla o Simon på Stallmästargården, riktigt mysigt!




Det är bra att sysselsätta sig nu känner jag. I helgen kommer David flytta ut, det är bra, så man kan börja läka. När han flyttat ska jag börja packa mina saker, tiden går fort, snart är det den 28:e.


Ciao!

3 comments:

Cin said...

Så, på måndag blir första riktiga dagen på ditt nya liv!
Jag önskar dig solstråle dagar, mycket lycka.
Kram i massor!

MsEmsan said...

Tack, just nu känns lyckan rätt avlägsen=(

Men nu kan man börja bearbeta allt.

Hoppas allt är bra med er!

kramar

Cin said...

Det kommer gumman.
Allt är bra med oss, vi har flyttat in i huset nu och fått alla våra prylar hit... bara att plocka... i massor....
Helst vill vi ju bara slänga allt gammalt, och köpa nytt ;-)
Men plånboken håller inte med där;-)

Stor kram!