Wednesday, March 24, 2010

Orken tar slut

Detta har hitills varit en mycket påfrestande vecka, har haft kurs alla dagar, behövt jobba över mån tis.

I dag fick jag i alla fall gå hem 17, vår vd är så gullig som tack för att vi ställt upp så mkt får vi alla sluta 14 på fredag för att kunna umgås med familj o vänner. Jag ska hälsa på mina gamla arbetskamrater och åka och shoppa sabo med syster.

Vissa saker håller verkligen att ta knäcken på mig,man har ork till en viss gräns, sen tar den slut. Jag trodde detta år skulle börja bättre än det förra slutade men det har fortsatt i samma riktning. Jag hoppas verkligen på en förändring nu så jag kan få börja må bra igen.

Nu ska jag laga middag sen blir det slappa av resten av kvällen=)

2 comments:

Annika said...

Gullis, det var kul att se er idag. Hörs imorgon? Puss

MsEmsan said...

Ja det verkligen=)

Det tycker jag låter som en bra idé gumman!

Tack för att du finns!

Puss