Monday, March 29, 2010

Ny kort vecka

I dag kändes det verkligen att man förlorade en timme, har varit sjukt trött i dag.

Efter jobbet åkte vi o vaccinerade hundarna, det gick bra=) Våra kräsna hundar vill inte ha mutgodiset veterinären har att erbjuda he he he

I går hjälpte David Carina & Mattias köra ut saker till landet, jag passade på att följa med, var så längesen vi träffade dem. Sen fick vi träffa underbara lilla Phillipa, hon var helt perfekt. Sov i min famn, lilla snuttan!

På kvällen var vi på middag hos mamma & pappa, det var trevligt, de ska ut o resa i påsk igen så vi fick lite tidig påskmiddag=)

Nu har jag färgat Davids hår o ser på Svenska Hollywood fruar, Maria Montizami är klockren=)

Här är några bilder på underbara lilla Leo när David o jag var där 4 dagar efter hans födsel=)

Skulle varit, verkar vara nått fel på blogger i dag=(

2 comments:

Cin said...

Och jag, min glupska sate, mumsar mangokräm i mängder ;-) hehe Yum yum!
Snaaaart är huset klart och sommaren här, då blir det rosevin på den (förhoppningsvis) färdiga altanen ;-)
kram

MsEmsan said...

Härligt att du gillade den=)

Det låter inte helt fel, Ni kommer få det helt perfekt där ute!!!=)

Kramar