Monday, March 08, 2010

Monday morning- back to work

Var rejält tungt att komma upp i morse, men jag är här, upppitchad med lite kaffe=)

Känns overkligt att komma tillbaka till en massa snö, kan det inte bli vår här hemma nu?

Skönt att solen skiner!


Jag gillade verkligen mentaliteten på st Thomas o st marteen, var lite manjana,manjana, människorna var så glada o nöjda med sina liv, ingen stress. Passar mig perfekt, det där med o stressa är inget för mig;-)
I Stockholm är vi lite för stressade, egentligen helt i onödan, mycket här är faktiskt inte på liv eller död.
Kul att komma bort sådär, så man får omvädera saker o ting.

Nu ska jag jobba en liten stund, det är ju så man får råd till allt roligt;-)

Ciao!

3 comments:

cin said...

VÄLKOMMEN HEM!!!
kram

MsEmsan said...

Tack så mkt=) kramar

Elle said...

väkommen hem, kram