Saturday, March 27, 2010

Minnen från förr

I torsdags var jag o Tulltis på Haga Deli, sen vimmel, en mycket trevlig kväll=)

I går fick jag sluta 14 så jag åkte till min fd jobb och tog en fika med grabbarna, de var glada att se mig! Efter det mötte jag upp Erika, vi hade presentkort på Sabo vi nyttjade, jag valde en gris med rosa skor, Erika en elefant med en pärla=)

Erika skulle äta med sina vänner på vapiano så jag tog ett par glas med henne medans jag väntade på David, skulle bara blivit ett men hans plan vart försenat=(
Vi köpte med pizza från ciao ciao, deras pizza är fantastik=)=)=)

I dag har varit lugn o skön, första helgen David o jag har på fem veckor. Vi klippte Rocky när vi vaknade, han blev fin=)
Sen har vi ätit sen frukost på Sirap- mums!
David ville klippa sig sen, så jag hakade.
Vi hade tänkt kolla på EM på värmdö men de hade stängt när vi kom dit så vi åkte till Forum nacka en stund.

Nu lagar jag min favvo rätt från när jag var liten, Coeur de filet provencale, har inte ätit det på flera år så ska bli sjukt gott!

Ha en skön lördags kväll=)

No comments: