Saturday, March 20, 2010

Morning

Fastnade vid en superbra film i går om paparazzis, somnade först vid tre, vaknade vid 9 av det härliga vädret och har försökt somna om men det går inte. När jag vaknar sådär på morgonen ligger jag alltid o tänker, då är det kört!

Började rensa ur min låda, sortera in räkningar i min pärm, sortera ut gammalt ur den. Känns bra=)

Nu ska jag bege mig ut med djuren, sen kanske till gymmet om jag orkar. Blir städning av i dag, tjejerna kommer hit på en fördrink vid 17 innan Golden=)
Hemskt med allt grus, hälften ligger typ hemma hos mig, dammög i förrgår, nu ser det ut som tusan igen=(

Ciao!

3 comments:

Annika said...

Jag avskyr också allt grus som kommer in! Spelar ingen roll hur mycket man dammsuger, finns alltid där... Ses ikväll! Puss

Cin said...

Det är det negativa med hundar som har hår... ;-)
kram

MsEmsan said...

Nej usch, dammsugaren är alltid nära nu he he

Ska boka klipptid för hundarna i veckan, deras päls älskar gruset!

kramar