Sunday, November 08, 2009

Mörkrädd

Ja i fredags bar det av med Cinderella, jag mindes att människor betedde sig illa, men jag var faktiskt chockade hur ILLA de verkligen beteer sig, som djur! Är en vidrig köttmarknad ombord, folk tror de kan betee sig hur som helst, taffsa o säga vad som helst, fy f*n !
En norsk kille, typ den enda vettiga ombord, kom fram till oss när vi satt med mousserande och titta på Lilli & Sussie och frågade oss vad vi gjorde där, han tyckte vi var lite för fina för att va där. Han hade själv blivit meddragen med sitt jobb dit och var helt chockad.

Vi överlevde kvällen, sov extremt länge i går så vi skulle slippa se alla drägg som super sig askalas dagen efter också. Sen hann vi äta lunch och handla på taxfree sen kom vi iland.

När jag kom hem åkte vi till Martin o Carro, även Madde var där, trevligt! Vi åt hämtmat, o mös framför en bra film, en alldeles lagom kväll!

I dag har jag sovit extremt länge, känner att jag har nått skit i kroppen som aldrig bryter ut, David var snäll o tog vår städdag med föreningen, sen börja han med köket. Nu är röris här, börjar verkligen bli ett kök här nu.
David o Fredrik körde bra här i fredag, så duktiga så=)

I kväll blir det farsdags middag hos mamma o pappa, ska hämta Erika på mässan 16, David ska åka till sina föräldrar.

Ha en bra kväll:-)

No comments: