Sunday, November 22, 2009

Bad

Har varit tokdålig o blogga denna vecka, har varit fullt upp.

I tisdags var Lina o jag hos Carro på födelsedagsfika, åkte hem efter desperate så det blev rätt sent, men var en väldigt trevlig kväll!

I onsdags var vi på Opera terassen på ett event, Filip o Fredrik höll ett föredrag, de var klockrena=) Sen kom Anna Book som en surprise o körde inte helt oväntat ABC. Hon hade verkligen slimmat till sig, roligt för henne=)

Sen var det liveband, en av killarna från hallå halva pressen var med, de som vi gillade så mycket på Lasse i parken i somras=)
Innan tillställningen var slut kom Pernilla Wahlgren dit o körde några låtar=)



i torsdags var vi på stoljakt, gav ej så bra utdelning,men vi kom hem med en finfin lampa=)
Sen färgade jag Davids hår, tog inte en så mörk nyans, det får bli nästa gång=) Han blev fin i sin nya färg!

Före

Efter



I går var vi på Haga Deli o firade Carro, vi var så många så vi fick sitta i vinkällaren=)
Efter middagen gick vi hit en stund, de ville se vårt nya kök=) Jag lagade lite vårrullar till våra gäster=)
Lina o Johnny stannade längst, supertrevligt! Vi har ingen aning om när de åkte hem he he he

I dag sov vi till 12.45 så det blev stressigt, men vi hann slänga allt på tippen, ikea orkade vi inte så det får bli nästa helg istället.
När vi var ute med hundarna hittade vi något mindre trevligt=( Jag har fått punka på Kicki, det är fixat med spray så vi får se om det håller.


Mamma o pappa har även varit här och fikat, trevligt!

Nu ska jag laga lite middag, ha en trevlig söndags kväll!

Ciao!

No comments: