Monday, November 09, 2009

Grejt

I kväll har jag varit o fixat naglarna, Maria är verkligen toppen! Köpte även en handcreme, den som hon använder luktar så gott- mango o cocos=)

När jag gick från t-banan upptäcker jag till min förskräckelse att det aldrig mer blir en nr 44 för mig o David- Bangkoks köket verkar lagt ner och såg ut att bli något spanskt. Riktigt trist, vårt favvo thai hak=(

David köpte med sig efter träningen ist, kyckling kebab, något som jag börjat gilla mkt=)

Men från och med i morgon blir det förhoppningsvis inge mer hämtmat, nu är vattnet inkopplat, endast elen återstår o snälla Fredrik kunde ev komma i morgon=)
Känns så skönt när man börjar se slutet på tunneln, sen ska vi bara tillbaka till Ikea och byta allt de skickat fel o vänta in kaklet som tar ca 3 veckor till, väl värt att vänta på=)


Nu ska jag lägga mig, sov super dåligt inatt=(

Ciao!

Plasten är kvar på skåpluckorna, vi ska ej ha blått kök=)


2 comments:

Cin said...

Nice! Skam den som ger sig ;-)
kram

MsEmsan said...

sant så sant=) kram