Saturday, November 14, 2009

Byggar lördag

I går gick vi halvdag, David hämtade mig på jobbet sen åt vi lunch på Haga Dehli.
Vi åkte till Ikea för att byta det som blivit fel, täcksidorna gick ej in i bilen, men vi släpade med oss alla bänskåp som skulle varit vägg.
När vi kom dit fick vi till svar att den som lagt vår order hade lagt bänkskåp istället för vägg pga djupet.
Jag sa till dem att det är ju hål på ovansidan då, det kommer ju in damm?
Han svara bara ja det gör det.
Jag undrade om man ej ska ha något ovanpå och han sa att de säljer det.
Jag svarade hon: Borde inte personen som hjälpt oss med vårt kök informerat oss om detta?
Han höll med, vi lämnade i alla fall tillbaka saker som ej skulle varit med på vår order, som de lagt på av misstag och totalt med det vi lämna i dag fick vi tillbaka över 2000 kr. Helt otroligt!
Fredrik var så snäll o körde oss till Ikea i dag och även Hornbach, sen har han kopplat in diskmaskinen o fläkten, han är vår guldgosse!!! Tusen tack för all hjälp=)=)=)

Nu har jag skruvat lite skåp, de åker nog upp först i morgon så inte grannarna blir galna he he

Ska nog ta en dusch o lägga mig, känns som ett hett alternativ=)

Denna helgen har verkligen flygit förbi, så mycket man vill hinna med, i morgon ska första middagen lagas i vårt nya kök!

Ciao!

4 comments:

Cin said...

Åhhh.... snart snart snart har ni ett kök... och inte vilket kök som helst. Ett nice kök!!!
kram

MsEmsan said...

Ja det börjar verkligen likna nått=) kram

Cin said...

Hur gick det? Blev det ngn middag i köket??
kram

MsEmsan said...

Det kommer att bli lite senare=) kram