Wednesday, November 11, 2009

Brownie

David har skaffat sig en ny brunare frisyr;-)



I går kom Elle o Fredrik förbi här, så mysigt. När vi bodde i Hägersten blev det mer spontan träffar, saknar dem!
Fredrik o David fixa köket o jag o Elle såg Dh o tog nått glas vin=)
En väldigt trevlig kväll!

I em skulle Lina hämta lill Ester på dagis, så jag åkte förbi hemma hos Lotta o hängde med Lina, Ester o Anna, sen kom Lotta hem o vi fick jättegod middag=)
En till mysig kväll! Ester är så himla gullig o duktig!

So you think you can dance har visst börjat om i kväll- grejt=)

Sov gott!

5 comments:

Elle said...

jättetrevligt va d,,,får bli bättre på spontankvällar helt enkelt,,,puss

MsEmsan said...

Ja det måste vi tycker jag=)=)=)

Puss

Cin said...

Va??? Bygger inte damerna kök?
kram

MsEmsan said...

Jo då jag har inget emot att göra det, men man tvingar ju inte in sin gäst o jobba heller=)=)=)

kram

Cin said...

hahaaha... sant!
Jag vill oxå ha vin ;-)
kram