Thursday, November 12, 2009

Kasta in handuken

I dag har jag känt mig bra konstig i huvudet, i går när vi skulle gå in i hissen på jobbet slog dörren till mig i huvudet, gjorde ont då, men gick över sen.
I går kväll när jag kom hem från Lotta började jag må illa och var yr.
I morse vaknade jag och var yr och hade ont i huvudet, åkte in lite senare till jobbet.
Haft ont i huvudet hela dagen, hoppas det går över tills i morgon, ska lägga mig snart.

Fredrik var snäll och tog hundarna i dag, David var i Borås över dagen. Han hade gått jättemycket med dem o sprungit med dem, han är så himla bra o snäll mot dem=) Åter igen- tack, tack, tack Fredrik!

Jag satt över en stund eftersom jag kom in senare.

I kväll har jag badat hundarna och slappat framför tv:n. Skulle ladda upp bilderna från the cruise, men batteriet till kameran dog=(

I morgon jobbar David o jag halvdag, vi ska byta det som blev fel från ikea, sen hem o firra med köket=)

God natt!

4 comments:

Cin said...

Oj... ska du inte kolla så du inte fått lätt hjärnskakning... låter inge bra det där.
Krya på dig!
kram

Ps... kan du inte skicka hit den där Fredrik... har en Boxer som tycker jag är alldeles för tråkig när jag ligger till sängs och en make som bara jobbar :-( Ds

Cin said...

hello hello... tomt med uppdateringar...
kram

MsEmsan said...

Ja det känns nästan så, vakna med huvudvärk i dag oxå, får avstå vin denna helg, men det känns ok;-)

Usch vad trist för dig=(Hoppas det blir bättre med sammandragningarna snart!

Fredrik är verkligen toppen, med både djuren o hantverk=)
Men David har imponerat på hantverkssidan, oanade talanger=)

kramar

Cin said...

Men det är ju inte ditt fel... du har ju tänkt på mig när du druckit vin, och därför tagit några glas extre för min skull ;-) så jag får be om ursäkt... hehe.
VA???
David?? Snickra?? Nääää... är du säker på att det är David?
kram