Wednesday, October 28, 2009

Segaste veckan på året

Forskare har konstaterat att vi är som mest oproduktiva denna vecka på året. O jag är verkligen beredd att hålla med, jag känner enorm omotivation, det är dessutom mycket lugnare på jobbet, så även kunderna tycks dragits ned av denna vecka.
Alla i gruppen känner detsamma.
Inte så konstigt dock att man blir mindre aktiv nu mer vintertid o allt, när det blir så mörkt hela tiden!

I måndags åkte jag till Rebbs som behövde muntras upp, lagade middag åt henne, sen drack vi vin o mös=) En super härlig kväll!

Roligt i går kväll när David och jag var ute med hundarna, så hör jag någon som ropar på mig,då var det Annika som var ute och gick med sin plastis:-)

I dag efter jobbet ska vi åka och köpa vårt kakel, blir kul=)
Ett steg närmare kök!!!

Ska bli bättre på att blogga, har tappat det lite känner jag.

Ha en god afton!

Ciao!

No comments: