Friday, October 23, 2009

Finally

Så skönt med helg!

Jag förstår inte vad som händer, som Erika sa, en olycka kommer sällan ensam.
Det är bara eländiga saker som händer nu, fick mail av mamma i dag att min moster ligger på sjukhus för att hon svimmat när hon var på toa, höll halv på att slå ihjäl sig, de trodde det var en infarkt,men verkar ej va så, hoppas på inget annat heller=(

Men nu kan det väl bara hända bra saker? Right? (ta i trä)

Allt som är i mitt liv har gjort mig så trött o slut, brukar aldrig va trött på kvällen, men nu vill jag inget hellre än hem o vila.
Jag vill ha tillbaka min glöd o jag ska jobba tillbaka den!

I morgon kommer röris hit o ska fixa i köket, det kommer nog nästan bli klart i helgen, fab, man börjar bli less på röran o hämtmat.

I dag var jag o träna på lunchen, skönt, var så längesen. Får en verkligen att tänka på annat=)

Nu ska jag o David o äta strax, ska fixa till mig.

Ciao!

No comments: