Saturday, October 31, 2009

Jag kokar

Pratade med ett annat ljushuvud på deras kundservice som sa att vi minsann blivi erbjudna milersättning för att komma dit och byta, mycket det hjälper när man måste ta hyrbil- jävla idiot!
Sen att David godkänt ett kompensation på 200 kr i presentkort vilket inte var sant, han tänkte fortsätta diskussionen när vi kom dit.
Hon sa att de kunde köra ut nytt men det skulle ta 7-10 dagar.
Då förklarade jag för henne att det är kaos och köket skulle blivit uppsatt denna helg om det inte vore för deras strul.
Hon var arrogant o nonchlant o mena att alla kan fela. Jag svarade henne att självklart är det så, men då måste man ju visa någon vilja o lösa det.

Hon skulle kolla med den andra tjejen o ringa upp. David pratar med henne nu och hon fortsätter i samma bana.

Nu har David bett att få prata med en chef.

Detta tar priset, borde man inte på ett stort företag utbilda personalen på kundservice avdelningen hur man bemöter kunder?

2 comments:

Cina said...

fy fan jag hade varit vansinnig!!! kram och hoppas det löser sig!

MsEmsan said...

Ja fy, jag var helt galen, som en pittbull ha ha
idioter, man blir så arg=(

kram