Tuesday, October 20, 2009

Every day is a struggle

För tillfället känns livet väldigt konstigt, väldigt orättvist.
Just därför har jag varit lite dålig på att skriva, försöker få livet att bli bra o fint igen.
Inte nog med att jag går igenom en tuff tid har andra tråkiga saker hänt andra i min närhet, Ni ska veta att jag tänker på Er.

Jag önskar att tiden kunde vridas tillbaka till innan allt detta, men det går inte så bara att utgå från läget man har i dag, livet kommer inte bli detsamma som det var innan, men kanske det kan bli bättre som det blev för en annan person i min närhet som drabbades av en liknande händelse.

Nu är det bara att ta det dag för dag o snart är i alla fall köket på plats så man kan leva ett normalt liv här hemma. Tack alla fina männikor som stöttat mig i detta.

Ciao!

2 comments:

Anonymous said...

Efter regn gumman... Vi finns här för dig alltid! Puss

MsEmsan said...

Tack gumman! Ja känns om inte så mycket mer skit kan hända i år, ta i trä!Puss