Thursday, October 15, 2009

Bättre dar har funnits

Skulle hämta min nya telefon i dag eftersom den andra var en doa, då hade den kommit bort med posten och behövde reklameras.

Efter jag varit hos mamma o pappa i kväll åkte jag förbi Rebban, fick en böter på 500 kr, såklart Rebban var värd det, men shit vilken dag, vilken vecka, vilket år...

Prata med Rebecka, mitt år kan inte bli så mycket värre, hoppas nästa år blir bättre.

Nu är i af golvet lagt, snyggt så snyggt! Ursäkta att det är smutsigt, men det är en byggarbetsplats för tillfället=)

4 comments:

Cin said...

Ja han är duktig min bror! Snygg blev det!

MsEmsan said...

Ja vilka färdigheter han har=) Ett mkt bra jobb har han gjort, världens finaste golv=)

Cin said...

Dolda talanger =)

Cina said...

Kan inte låta bli att gå in och titta på golvet om och om igen... är så grymt sugen på mörkt golv i huset... Grymt snyggt!