Sunday, June 07, 2009

Zzz





Nu är jag rejält trött, ska gå o göra mig klar för natten.

Vi kom hem 04.30 inatt och somna säkert en timme senare. Vaknade vid 10 i dag av ett mkt tråkigt besked. Nu håller jag bara tummen för att det får en bra utgång. Föjävligt med cancer! Tänker på dig!

Middagen i går var jättetrevlig, god mat o trevligt sällskap. Tiden flög förbi i vanlig ordning.






Rebbs överaskade bigtime med att ha gjort en egen tårta. Den var super=)




I dag var jag först o kollade på Erika o Tinto som tävlade i agulity för första gången, de var verkligen super duktiga!






När jag kom hem gick jag ner på stan och köpte present till David och fikade med mamma , pappa & Maija.
I kväll har jag varit på Melanders Fisk med Camilla, Simon, hans kusin & vän. En mycket trevlig kväll=) Vi missade dock matchen, men med tanke på resultatet spelade det ingen större roll;-) Var nog hemma för en timme sen, skönt eftersom jag känner mig trött o sliten i dag!



I morgon ska vi till Hallsta.

Ciao!

No comments: