Sunday, June 14, 2009

Vipps

Helgen har varit fullspäckad!

I fredags hade vi mamma, pappa, Erika, Per & Maija här på middag, var super trevligt=) David fick fina presenter bla ett par löparstrumpor med 3 års garanti, imponerande!

I går var det dags att fira David och Fredrik. Vi startade med en fördrink här, åt middag på Fondueboden, gick till Tennstopet, vidare till Retro där det blev rejält blött för att avsluta kvällen här, Elle fixade snittar och jag, Elle o Jesper slängde ihop en o liten pasta med allt som fanns i vårt kylskåp typ he he he
En jättetrevlig kväll som verkligen flög förbi!

I dag har vi fixat här hemma, varit o handlat sen har Davids familj varit här, det var fullt ös kan man säga he he he Jättetrevligt var det att ha dem här, vi åt middag och fikade, fick använda vår nya perkulator,den fungerade finfint. Köpte den på prisxtra i dag när vi var och handlade. Kände att jag inte orkade göra latte eller expresso till alla som jag brukar, tar en sånn tid så det kan vara skönt att bara kunna göra vanligt kaffe. Lina kommer uppskatta denna=)

Bilder från helgen lägger jag upp i morgon, ska försöka lägga mig nu.

Ciao!

2 comments:

Cin said...

Sov sött nu tjejen, det har du förtjänat efter allt fixande och lagande (och allt oljud som kidsen ställde till med som t o m fick stackars Pumba att fasa).
Tack för supergod mat!

MsEmsan said...

Tack själva för att Ni kom, var jättetrevligt=)kram