Thursday, June 04, 2009

Klart=)

Så var sista kursen avklarad, känns otroligt skönt=)
Nu återstår tentan den 29 aug, men hinner plugga under sommaren till den.

Blomman jag fick av Rebban o Carolina har verkligen stått sig bra, 6 månader sen jag fick den, när den sista blomman ramlade av har dessa två knoppar kommit=)



David hade köpt med sig från schneiders så jag har precis ätit=) Verkligen en sak jag saknar med att jobba i väsby. I värtan är det mest fet mat, tom salladerna.


David är på bio i kväll med Fredrik, roligt för dem=)Jag ska snart lägga mig,känner mig trött. Vill vara pigg i morgon då vi ska bort på finmiddag hos Rebbs o HenDric=)

Veckorna går så himla fort, man hinner inte med. Hoppas bara sommaren inte går så fort som den brukar och att värmen kommer tillbaka. Vilket Sverige vi lever i, i måndags rena rama sommarvärmen, dagen efter rena rama höstvädret. Sverige när det är bra är det riktigt bra. Sverige när det är dåligt är riktigt dåligt! Huva!

Vi hörs mer i morrn!

Ciao!

No comments: