Tuesday, June 02, 2009

Done

Nu har jag städat klart och tagit en dusch, börjar bli dags o lägga sig om man ska orka upp i morgon.

Var hos tandläkaren i morse, hade fått ett hål, mitt andra hål-grrr! Ska o laga det nästa vecka, skönt med snabba puckar. Var hos City Dental, tycker det var bra, med nya försäkringen kosta undersökningen bara 50 kr=) Lagningen kommer gå på 550 kr, super billigt ju!

David åkte i morse till malmö, känns tomt utan honom, har nog blivit bortskämd att han inte rest så mycket på sista tiden.

Tränade i dag efter jobbet, hade varit mer lockande att fika med Camilla, Annika & Anna, men hade bokat o man får en prick om man ej dyker upp i tid. Var villig att ta chansen och sa till mig själv att jag bara kör om en p-plats finns utanför gymmet vilket det gjorde så bara att bita i det sura äpplet=)

Helgen var bra, i fredags var vi hos Carolina och grillade, super trevlig kväll=)Erika o jag delade en taxi hem halv två, skulle upp tidigt till frissan i lördags. Jag vart jättenöjd hos Moa, hon var lika duktig som Lotta, Lina, Anna & Katta lovordat=) jag är supernöjd. Klippte rätt mycket på längden då jag vill att det ska bli jämnlångt igen, inte riktigt där än, men tror nästa gång jag klipper mig kan det nog bli jämnlångt. Trivs inte med uppklippt, tycker det är fint på andra men jag blir jämt missnöjd, tror det kan bero på att jag inte har något som helt fall i mitt hår=)
På kvällen var vi hos Elle & Fredrik o grillade o spelade kubb i parken, super mysigt. När det började bli kallt drog vi oss upp till deras underbara lya och satt på balkongen=) Deras innegård hade verkligen blivit superfin nu!

I går var vi och firade Mors dag med brunsch på Villa Källhage. Supergott! Sen hämtade vi Kicki i Hägersten, åkte snabbt till Ikea och köpte lite småsaker. När vi kom hem tog vi en långis med hundarna i Hagaparken. På kvällen klippte vi hundarna och badade dem sen grillade vi. Sen var helgen slut. Helgerna går så sjukt fort när man jobbar, hade nästan glömt hur det var. Nu får man det fräsht i minnet;-)

Nu ska jag borsta tänderna o krypa till kojs!

Sov gott=)
















No comments: