Wednesday, June 10, 2009

Ajajaj

I går efter träningen åkte jag till Tilda, vi åt mat o softade, en mycket trevlig kväll med underbar utsikt o finfint sällskap=)

Denna dag har inte bringat något positivt alls. Först spillde jag en hel kopp kaffe över mig själv, min väska, stol, jacka o hela golvet. Tog fästing vaccin vid 10 sen dess har min arm domnat. Jag var o träna på lunchen,ingen höjdare med armen. Sen har jag suttit själv sen 14 och det var extremt mycket i dag. I kväll har jag varit o borrat så en till spruta på det, är sjukt spruträdd.
Så här i efterhand känner jag mig stolt att jag överlevt denna sprutdag.

O greys i dag, känns ju som både Izzie o George kommer gå bort nu. så himla sorgligt program, framkallar tårar varje gång. Kommer kännas som en sorg om de inte kommer vara med längre, men har hört ryktesvägen(Lina;-)) att de ska skrivas ur=(


I morgon är det en bättre dag- Babe b-day!=)
Har suttit i slagit in presenter, hoppas han blir glad, sen ska han firas i dagarna 4 ó även Freddie boy ska vi fira på lördag=)=)=)

Nu ska jag se lite tv så jag orkar uppvakta b-day boy!

Ciao!

No comments: