Thursday, May 08, 2008

Usch för fotboll

Jag var och tränade i går, så himla skönt i mina nya skor, som att man flyger fram=)
Efter det skulle jag till syrran och låna hennes volymtång, när jag kommer till solna är det avspärrat mot råsunda, då är det match. Jag fick köra värsta omvägen som tog superlång tid, huvaligen för att bo i solna när det är match! Annars gillar jag solna=)
När jag kommer fram till Erika ringer hon ner till mig och säger att hon inte hittar tången och misstänker att Sofie kanske har den. Jag åker hem, möter upp David går och solar en snabbis, (nya rör så jag vill inte bränna mig) åker och handlar sen ringer Erika och säger att hon har hittat den. Åker tillbaka till solna, hämtar tången, hem igen, klockan är då 21.30, dags för middag.
Tiden verkligen försvann i går!

I kväll ska vi ut och äta för Anna fyllde år i går=) Ska bli trevligt att träffa tjejerna och super gott med caliente!

No comments: