Friday, May 16, 2008

Friday=)





Skönt att det är fredag=)


Fikat i går med Linda och Tindra var super mysigt, världens goaste lilla tjej. Hon var dock väldigt trött o lite grinig. Linda var oxå helt slut, stackarn. Inte lätt och vara ensamstående, hon gör det super bra!


När jag kom hem i går hade jag fått ett brev angående kompleterande uppgifter på deklarationen, blir så grymt irriterade på våra myndigheter. När man väntar något från dem tar det evigheter, när de ska ha nått från oss ska det ske pronto! Lite svårt med allt de vill ha, då de kräver lite väl mycket. Har ju sålt bilen jag hade förra året. Ska försöka lösa det på nått sätt....


I kväll är jag solo hemma, David skulle på afterwork med sina kompisar, jag känner mig för slut för att göra något. Har haft ont i huvudet i tre dagar nu så ska försöka lägga mig i tid.
Har precis gjort en god latte på min nya espresso maskin, ska snart gå och laga en god pasta och se en riktig tjej film jag hyrt, Blonde ambition. Vi fick när vi flytta in här välkomserbjudande, så det kosta mig 10 kr att hyra filmmen=) har tre sånna kuponger till, perfekt juhe! Har varit dålig på att hyra film sen vi flytta hit, tiden har inte funnits.
Nu ska jag laga min middag=)

No comments: