Thursday, May 29, 2008

Galet

I går efter jobbet hämtade jag Erikas hund, gick tidigare för jag anade trafik kaos. Kö till motorvägen i rotebro, då det var avstängning. Motorvägen gick ok, men i solna var det kaos! Kom hem, gick ut med Pumba och Tinto, sen gick jag ut med Rocky. Kom hem klockan var då 20, 30 gjorde middag, åt sen började jag plocka. Då ringde Erika och ville hem, körde henne, i solna blev det KAOS, avstängning, skit många polisbilar körde förbi. Tillslut fick vi åka, tog mig över en timme från vastastan till solna, sjukt!
I morse skulle jag till en kund på st eriksgatan, gick dit, hittade inte kunden, då visar det sig att de flyttat. Var där vid 8, sen var det bara o åka vidare till solna, var där snabbt, sen när jag skulle till jobbet hade de stängt av igen- suck. Satt säkert 40 minuter still, sen åkte jag till mamma o pappa för att lämna hundarna, var på jobbet 10.30. Gick strax innan 4 för att de skulle spärra av 4. Hann hem innan de spärrade av! Total lycka=)

Nu ska jag göra mig iordning, sen ska jag möta Rebbs o äta innan AJ=)

No comments: