Friday, May 09, 2008

Äntligen fredag

Var en mycket trevlig middag i går, god mat, gott rosé o främst trevligt sällskap=)
Vi kom hem o bra tid, jag ställde mig och diskade sen gick jag ut på balkongen för en cigg, då kom David hem och joinade mig.
En granne kom förbi, vi pratade med honom säkert en timme. Han var snackig, men trevlig. Han berättade om en psykisk sjuk kvinna som ibland när hon ej tagit sin medicin går runt och säljer tvål som ska tvätta bort alla onda andar. Sen en gång hade han fått bryta sig in hos henne då hon ej öppnat dörren och hennes köksbord brann. Då hade hon stått helt apatisk med ca 500 värmeljus i köket. Hon verkar creepy!
Sen berättade han att de är så glad att han som bodde innan oss hade flyttat, att alla är det. Han hade tydligen nästan blivit vräkt. Hade värsta festerna och slarvade med betalningen. Vi sa att vi inte hört nått positivt om honom och han förstod det.
Vi pratade även om årsmötet på måndag, han trodde det skulle bli bråk, då det är två läger. Blir intressant att se;-)
Så var i säng seeent.

I dag var det vinlotteri, vann inget, tredje gången i rad! Skit! Men fick en flaska av Marcus eftersom han drog ut mig;-) Kändes rätt! He he

I kväll är det pubbkväll, Rebbs och jag ska snart till mig o snygga till oss sen kommer Carolina=)

Trevlig kväll gott folk!

No comments: