Saturday, May 17, 2008

Detta är sorg!


Köpte denna klocka i NYC, älskar den! I dag när Erika och jag var nere på stan och provade kläder for den i golvet och glaset sprack, måste försöka laga den!


Annars började dagen bra, David åkte i väg och köpte bagels med cream cheese på ett bagel ställe han sett tidigare, var sjukt goda! Till det gjorde jag latte, super god frukost! Sen kom Erika förbi och vi kilade ner till odenplan och shoppade lite. Erika var tacksam för min hjälp=) Jag skulle egentligen inte shoppa alls efter allt jag bränt i NYC, men hitta ett fint linne o en super söt klänning=)


Sen åkte David och jag till ikea en snabbis och kollade inför vår köksrenovering. Ska bli sjukt roligt=)Måste mäta köket lite mer så vi kan räkna på kostnader o så=)


När vi kom hem gick vi till ett nytt tapas ställe här, var super bra! Jättebra mat och servicen likså. Vi tog ett glas sangria innan maten, synd att solen inte var framme, då hade det varit Bingo!

Nu ska vi se en film vi hyrt!


Underbart med helg=)

1 comment:

A Princess Diary said...

Jaha! Då är jag med! :)

Synd med klockan! Många pussar och kramar!