Friday, March 14, 2008

Tjoddolej!

Fredag, äntligen!

Värsta sorten som kom och titta på min bil i går, fy vilka hemska människor. O dessutom, det "folkslag" i sverige som jag avskyr mest- sundsvallsbor.
De hade jävla massa att anmärka på bara för att kunna pruta. Vad fan förväntar man sig? Det är en nio år gammal bil, klart den har små defekter. Den är dessutom i bra skick för att vara så pass gammal o ligger ute för ett bra pris.
Om man är så petig som de var, varsågoda att köpa en ny bil!
En och en halv timme var vi med dem, fick stå ute o regnet och sedan åka med henne när hon körde. O shit vad hon körde, både jag o David var rädda!

När det var klart sa jag till David: " Jag vill inte sälja till dem". David förstod det, han var oxå grymt irriterad och mamma och pappa tyckte inte vi skulle göra det.

De ska höra av sig till oss i dag, men jag får se. Känns som om man säljer till dem kommer det inte ta slut när affären är klar.....

Har endel andra som hört av sig, så vi får se=)

I dag har jag o Marcus fotats, utomhus. Var grymt kallt! Sen hängde jag min jacka på en grind och fick olja på den. Måste köpa ren bensin för att få bort det. Irriterande!

Ska till banken klockan ett och fixa det sista inför flytten- wihooo=)

2 comments:

Anonymous said...

Idioter är vad de är!!!

MsEmsan said...

Ja minst sagt- grrr!