Sunday, March 02, 2008

Rensat


I dag har vi rensat i vårt förråd samt kört till tippen, blev inte att vi slängde så mycket som vi hoppats men det blev lite tommare.
Vår lampa på bilden hade gått av på hälften efter David slängt in den i förrådet innan visningen;-)

Hittade även denna fina tavla jag gjorde i högstadiet=)
Tycker det är gullig! Dessvärre ser man inte Vickie nå bra här, blixen envisades komma på bilden på henne och Elle=(
Sen åkte vi till Ikea för att kolla på kök till vår nya lägenhet, super kul! Passade på att äta middag där, köttbullar såklart=) Det var gott, super längesen jag åt det.
Melodifestivalen i går var superbra, tycker både Bengtzing och Charlotte var helt rätt till final=)
Jag och David var en stund hos Lina o Johnny, mycket trevligt. Körde en vit kväll eftersom jag inte känner mig bra än=(
Nu ska jag diska, lovley=)

2 comments:

Vickie Vegas said...

tur var väl de!! försöker förträna alla minnen från högstadiet :P puss

MsEmsan said...

Men gumman=(Puss