Sunday, March 09, 2008

Skön helg=)


I fredags åkte jag o Rebecka o körde intensiv jumpa på fridhemsplan, var mycket skönt.
När jag kom hem hade David lagat en god middag, sen såg vi Let´s Dance.
I lördags åkte jag o Lina in till salongen, var inte alls lika fin i verkligheten, eleverna var inte där så vi fick betala fullt pris, samt att det tog oss fyra timmar där. Resultatet blev dock fint på både Lina o mig=) Men vi kommer inte gå tillbaka dit.
Sen åkte vi och åt lite sen lunch, vi var vrålhungriga!
Kvällen spenderade David o jag hos mamma, då pappa är i alperna. Vi åt god mat o såg melodifestivalen. Kom hem ganska sent.
I dag har vi bara tagit det lugnt, åkte i väg och tränade med Lina, det var skönt! Sen har David lagt ut min lilla pärla på blocket. Kommer sakna den.
Funderar på om jag ska köpa en smart framöver, jag behöver ju inte mer egentligen=)
Nu ska jag se wallander o äta glass=)

No comments: