Saturday, March 01, 2008

Blödig

I går kväll tog vi det bara lugnt, jag mår fortfarande inte bra från min sjukdom=(

Pumba drog sig undan och var ledsen hela kvällen, jag mådde dåligt av det. David tycker jag är blödig.
I dag verkar han dock vara gladare så det känns bra.
Inte så konstigt han blir ledsen då hans testesteron börjar försvinna ur kroppen. Tänk hur han kommer bli när vi gör den riktiga kastreringen sen.
Men det är för hans bästa ändå.

I natt hade jag värsta mardrömmen,jag drömde att David var otrogen vaknade svettig och gråtandes. Fruktansvärt! Gick upp en stund, Pumba låg i sin korg ochvar torr i munnen så jag gav han lite vatten, sen kom han upp och mös med mig i sängen.
Sen fick jag sms av en glad ko som var ute o roade sig=)

Nu ska jag få frukost på sängen wihooo!

1 comment:

Anonymous said...

OH YES I WAS!!!