Thursday, March 27, 2008

New day

I går hade mamma lagat mat tills jag kom för att hämta hundarna och pappa var ute och gick med dem=)

Sen åkte jag hem och fortsatte i lägenheten. Finns o göra. Men det går framåt.



I morse blev super stressigt, sprang till hundgården med hundarna, hoppade in i duschen, sen skulle jag få med mig smutstvätt o hundarna till bilen.

Mamma är snäll o tvättar lite åt oss då tvättkorgen är helt överfull. Måste koppla in maskinen eller hoppas vi får nyckeln till tvättstugan snart....

Så lämnade jag hundarna till mamma och åkte vidare till verkstaden. Så nu är bilen inne för service och kamremsbyte. Marcus var snäll och hämtade mig där.





Nu ska jag värma min mat=) Sen kanske ta nån godis, min super gulliga kund hade skickat påskägg till oss i efterskott. Sånt blir man glad av!

No comments: