Tuesday, October 24, 2006

Spinning

Ikväll körde jag Erika o Tess spinn, det är så himla skönt när det e klart!

Har precis betalat mina räkningar, mindre kul. Fast nästa månad blir värre när lånet också ska betalas. Denna månad ska vi bara betala avgiften på lägenheten. Hade ringt en kille till David i kväll som ska kolla på lägenheten. Hoppas han vill flytta in fort, om han får den vill säga.
Sen ringde en kille på vår tft skärm som ligger på nätet. Folk e bra på att köpa begagnat, och det är ju bra för oss=)

I morgon ska vi ha kunder över på jobbet, det är seminarium om windows vista & office 2007. Kommer bli hett att köpa med alla nya versioner. Man kanske skulle köpa sig en uppdatering? fast jag gillar XP o tror inte jag kommer behöva funktionerna i vista.

På fredag slutar min chef, vi har fått en ny chef. Han heter Stellan och jag tror det kan bli bra, han är super bra! Han är tagen internt som jag känner till honom.

Nu ska jag försöka sova, ska försöka gå tidigare till jobbet i morgon oxå, bra med lite extra pengar på nästa lön=)

No comments: