Sunday, October 29, 2006

Söndag morgon

I går var David och jag nere på gymmet, shit vad de gjort om på gym delen. Nu är det två våningar, på den över vikterna och endel maskiner. Sen har de fått fler löpband och många nya maskiner=)
Var lite folk och kollade på lägenheten i går. Först kom det en ensamstående pappa som hade med sig sin lilla dotter och sin mamma. De låg på trettonde plats. Sen kom det två killar 85:or som jag kände igen som tusan. Hårdrocks killar, den ena hette Micke och den andra Axel tror jag, var tillsammans med en tjej som hette Pia innan. Tessan vet vem det e. De låg på andra plats och om de fick den skulle axel kunna flytta in tidigare redan i nov, så vi får hoppas!Det ska komma en kille i dag med och en morgon. Jobbigt att agera mäöklare;-)
I går kväll var vi hos Erika på middag,var super mysigt! Jättegod mat och gott vin!

Nu i morse gick jag ut i fd gästrummet och ser till min förskräckelse att något pucko kastat ägg på hela vår ruta och på fösterbläcket. Kul o städa upp det! Sen har de haft sönder uteplatsen för våra grannar, sparkat in dörren liksom. Vet inte om de kastat på deras ruta oxå. Mna blir sååå arg! Ungarna i detta område har inget bättre för sig.Lovar att det var killarna som var förbi när David fyllde år.

Mamma och pappa kan inte åka till Hawaii, så det är skit ledsna. Pappa är ju chef och får ta sem när han vill, och vdn visste om det sen långt tillbaka. Men så hade han kommit i fredags och sagt att pappa inte kan åka=( Så himla trist, pappa har ju verkligen jobbat dag, kväll o helg sen i februari och behövde semester. Får hoppas att de tar det typ i januari eller nått.

So long!

2 comments:

Anonymous said...

Hihi, jag vet!

Anonymous said...

Du verkar ju också ha trevliga grannar i ditt område, ägg på fönstret! Idioter finns det gott om!! Puss