Monday, October 30, 2006

Skit system!!!

Kommer till jobbet tidigare i dag för att jobba undan lite, för ovanlighetens skull krånglar vårat system! Så fort jag ska spara på en order stängs hela systemet ner. När systemet stängs ner när man är inne på en order låses ordern. Så då får jag först gå in i order programmet och releasa den genom att fylla i användarnamn och lösen, inte nog med det så måste jag gå in i inköpsprogrammet och göra samma sak.... Finnarna som utvecklat detta system måste ha mycket dö tid för att komma på dessa helt ondöiga tidskrävande funktioner! Usch ingen bra start på en måndags morgon.
Och visst kom jag in tidigare men jag kan inte jobba=(

I dag ska jag till handelsbanken och öppna konton där=) Känns bra, de är mycket trevligare än personalen på Nordea i väsby- huva!

No comments: